קורס מסחר פרקטי בשוק ההון

הקורס מיועד לכל מי שמעוניין להתחיל את צעדיו בשוק ההון, וכן למי שסחר בעבר ומעוניין בשדרוג הידע המעשי ויכולותיו כסוחר מקצועי.
הקורס מיועד לכל מי שמעוניין לסחור בהצלחה בשוק ההון
הקורס מכשיר את בוגריו בניהול עצמי של תיק ההשקעות תוך מקסום הרווחים ומזעור ההפסדים. בקורס ניתן דגש על הצדדים המעשיים במסחר, ללא ויתור על לימוד הנושאים התיאורטיים החשובים להבנת תורת ההשקעות והמסחר בשווקים הפיננסיים.
נחקור ננתח ונלמד את רזי הניתוח טכני , אסטרטגיות מסחר וכיצד ליישם טקטיקות מסחר כאשר יינתן דגש מיוחד ועיקרי אודות הפסיכולוגיה של המסחר ופסיכולוגיית הסוחר באופן ספציפי – “דע את עצמך”.

מרצה הקורס עידו סמואל :

סוחר עצמאי ומומחה למסחר בשוק הישראלי / מניות מדדים אופציות בוולסטרייט / 8 שנות התמחות בקריפטוגרפיה  (מטבעות כגון ביטקווין).
מאז 2004 לימדתי אלפי אנשים מסגרות שונות מכללת “ברוקר-טוב” אותה ייסדתי ובה שימשתי כמרצה הראשי כמו כן אני מלמד באופן פרטני יחידים וקבוצות קטנות (2 עד 5 תלמידים).
שימשתי כיועץ בכיר/ ניהלתי והייתי וראש צוות השקעות בחברות נוסטרו , קרנות גידור ובעבור חברות פרטיות גדולות ואנשים עמידים אינדיבידואלים מאז 2005 ועד היום 2022.

העיסוק המהנה ביותר עבורי הינו לטפח סוחרים מההתחלה או לשדרג סוחרים ותיקים במסגרת אימון אישי למסחר בשוק ההון בו הדגש מעבר לחלקים התאורטיים ההכרחיים, הינו על הפן הפסיכולוגי בוא אני יכול לתרום מ 22 שנות הניסיון שלי. אני מזהה ואלמד אתכם כיצד לזהות את הכשלים האנושיים שכל אחד ואחד מאתנו לוקים בהם ואסביר כיצד להתמודד נכון עם הכשלים הפסיכולוגיים אלא אף כיצד להפוך אותם ליתרונות של ממש.

עבורי האתגר להפוך סוחר מפסיד לסוחר מרוויח או לשדרג ולדייק סוחר מרוויח לסוחר שמרוויח הרבה יותר תמיד הווה סיפוק ומהלהיב אותי כל פעם מחדש. פיזיקאי זוכה פרס נובל -נילס בוהר- הגדיר מומחה כך: “מומחה הינו אדם אשר ביצע את כל השגיאות האפשריות בתחומו” על משקל ” אין חכם כבעל ניסיון”. לאחר 22 שנות מסחר ניהול וייעוץ אני גאה לומר כי אני עומד בכל קריטריון אפשרי בכדי להיחשב כמומחה לכל הדעות מה גם שרצף ההצלחות שלי עולה עשרות מונים על כישלונותיי מהם למדתי הכי הרבה.

עידו סמואל - פריז

מבנה הקורס

מבנה הקורס הינו אישי ותלוי בכם לאחר שיחה בה נגדיר את המטרות האישיות של כל אחד מכם אבנה קורס מותאם אישית כמו שתופרים חליפה למידותיו של כל אדם.

כל מפגש הינו בין שעתיים מלאות אחת לשבוע במשרד שלי (אפשרי בסביבת העבודה שלכם).
מספר הפגישות הינו תלוי בכם במידת הניסיון שיש או אין לכם וכמובן בהתאם למטרותיכם, מטרות וציפיות אשר נגדיר יחד בפגישת/שיחת ההיכרות הראשונה שנערך.

בין כל מפגש למפגש נערוך תרגול משותף ותקבלו “שיעורי 

עידו סמואל

בית” מעשיים בין המפגשים אשר יעזרו לכם להטמיע ולהפנים את החומר הנלמד ולצבירת ניסיון מעשי.

הקורס הינו פרקטי יישומי ברובו המכריע, מכיוון שההבדל בין סוחר מרוויח לסוחר מפסיד בלי ידע זהה הוא לרוב הפן הפסיכולוגי אשר ניתן להכיר אך ורק במהלך מסחר אמיתי ולא תאורטי ובחלק זה בדיוק טמון הערך המוסף והיתרון היחסי בללמוד אצלי שכן “יפים מעשיים מדיבורים”.

כחודשים לאחר סיום הקורס נתאם מפגש נוסף בו נבחן יחד איך התקדמתם מה עשיתי ונערוך הפקת לקחים נחדד נחזק נדייק ונוודא שהכלים והידע שרכשתם משמש אתכם נאמנה ליצירת רווחים למיקסום המטרות שלכם ולשיפור היכולת שלכם להימנע מהפסדים ולנצל הזדמנויות ומצבים.

הפוגה של חושיים או שלושה חודשים לשם תרגול וצבירת ניסיון מעשי ועריכת מפגש תחקיר והפקת לקחים הינו ייחודי לקורס שלי
זאת למרות הצורך המקצועי שהינו חשוב לעין ערוך אני לא מכיר קורס אחר בישראל אשר מבצע זאת.
נקודה זו לבדה עשויה לעזור לכם לאבחון בין מורה שהוא מקצוען לבין חובבן.

אם את/ה מסכימ/ה שמקצוע רציני יש ללמוד ממקצוען רציני אז אני הוא המאמן מסחר הנכון עבורכם.

באחד המפגשים לפחות אני מגיע אליכם לראות את סביבת העבודה להכיר את המערכות בהם אתם משתמשים באופן אינדיבידואלי וזאת במהלך שעות מעבר לחידוד הנלמד בקורס חשוב לי ביותר, לראות אתכם כ“אורח לרגע שרואה כל פגע”.
כאשר אצפה בכם סוחרים בפועל ואתבונן בהליך קבלת ההחלטות שלכם אוכל להכיר אתכם באופן ישיר לזהות את היתרונות החסרונות והכשלים הפסיכולוגיה הפרטניים של כל אחד מכם.
דבר זה יסייע בידיי לשפר לדייק ולמקצע אתכם.

עלות הקורס מחולקת לשלושה חלקים.

1600 לחלק הבסיסי עבור מתחילים בכל תחום.
2400 לחלק ההתמחות (4 תחומי התמחות אפשריים).
2,800 לחלק החשוב ביותר בכל התמחות של המסחר היא הפן הפסיכולוגי הפרקטי.
כל ההבדל בין סוחרים מרווחים לסוחרים מפסידים כאשר לשניהם יש את הידע הדרוש טמון בהיכרות שלהם עם הקשיים ונכשלים הפסיכולוגיים אשר חלים על כל אדם.
כל חלק הינו בין 4 מפגשים בני שעתיים כל מפגש.
ניתן ללמוד חלק 1 או 2 או 3 וכמובן ניתן לשלב התמחויות שונות, כל מתעניין מוזמן לשיחת ייעוץ של עד שעה ללא עלות בה נבנה יחד את הקורס המותאם אישית לכל סוחר על פי מטרותיו והאמצעים העומדים לרשותו..
שלח הודעה לווטסאפ או התקשר עכשיו לתאם שיחת ייעוץ חינם יחד נבנה קורס מותאם ונתחיל לייצר הכנסה בעלת פוטנציאל “משנה חיים”.

פירוט הקורסים: